2022 numer 2
Kultura
- Krzysztof Moraczewski, Muzyka i życie towarzyskie
- Zbigniew Nowak, Jak związać zerwaną nitkę? O edukacji artystycznej dzieci
- Aleksandra Bilińska, Internet jako środowisko autorytatywne i opiniotwórcze dla młodzieży oraz wyzwanie dla współczesnej edukacji artystycznej
- Rafał Ciesielski, Muzyczna „mitologia” (34). Od muzyki do fizyki i z powrotem
Materiały metodyczne
- Romualda Ławrowska, Zintegrowane zabawy tematyczne (4). Rytm czy melodia?
- Adrianna Ostrowska, Wojciech Kilar w trzech odsłonach
- Jan Mazur, Muzyczne spotkania w oparciu o metodę harcerską (4). „Okręt nasz wpłynął w mgłę…” – w rytmie morskich fal
- Monika Sławińska, Rozmowy z uczniami o kulturze (10). Co puszki po zupie robią w muzeum na Manhattanie? Pop-art i sztuka użytkowa
Nie tylko w szkole
- Katarzyna Sroka, „Fantazja” Walta Disney’a – jak animacja odmieniła oblicze muzyki
Recenzje. Kronika
- Ewa Jasińska, Anna Szarek, Filharmonia dla Dzieci
- Mirosław Grusiewicz, Fotorelacja z X Ogólnopolskiej Konferencji Metodycznej Nauczycieli Muzyki
Dodatek muzyczny
- Janusz Nowosad, Róże i bratki i inne kwiatki, cz. 1 Trochę z wiosny – trochę z lata