2019 numer 4
Kultura
- Bartłomiej Stankowiak, Czy potrzebne są nam jeszcze chóry? cz. II. Ocena z perspektywy uczestników
- Dagmara Winiarczyk, Zawód menedżera kultury w opinii muzyków. cz. I
- Rafał Ciesielski, Muzyczna „mitologia” (26). Łagowskie memento
Teoria i badania
- Alicja Kozłowska-Lewna, Dlaczego nauczanie zintegrowane nie powinno dotyczyć muzyki? cz. II. Polska na tle Europy
- Agata Krajewska, Muzyka to memetyka – od „brainworms” po wychowanie muzyczne
Materiały metodyczne
- Monika Sławińska, Rozmowy z uczniami o kulturze (2). Być kobietą, czyli pierwiastek żeński w sztuce
Nie tylko w szkole
- Anna Cisoń, Higiena głosu młodego chórzysty
Recenzje, kronika
- Janusz Nowosad, Jedyne takie muzeum w Europie
- Maria Wacholc, 30 pieśni ludu i szlachty. Nowy zbiór pieśni dwugłosowych
Dodatek
Janusz Nowosad Barokowe granie i śpiewanie
Mistrzowie baroku
Dźwięki
Magia muzyki
Pozytywka
Aria
Aria z kontrabasem
Ave Maria
Boska iskra natchnienia
Cudem jest muzyka Bacha
Jak organy to Bach
Kantata o kawie
Kiedyś to tak śniłem
Multiinstrumetalista
Poranek Jana Sebastiana
To wszystko to Bach
Uniwersalny Bach
Alleluja
Apetyt Haendla
Haendel i organy Hammonda
Koncert organowy
Koncert w Oklahomie
Kukułka i słowik
Wyróżnienie Haendla
Organy z butelek
Powiastka z gór
Muzyka na wodzie
Muzyka ogni sztucznych
Mój testament
Cztery pory roku
Wiosna
Lato
Jesień
Zima
Szczygieł – koncert fletowy