2004 numer 3
Wybrane zagadnienia kultury muzycznej
- Wojciech Jankowski, Koncepcja czy teoria Gordona?
- Ewa Klimas-Kuchtowa, Uczenie się języka — uczenie się muzyki
- Ewa A. Zwolińska, Znaczenie ruchu w teorii i koncepcji E.E. Gordona (z wykładów prof. E.E. Gordona w Polsce
Materiały z badań
- Paul L. Croom, Wpływ aktywności rytmicznej związanej z treningiem lokomocyjnym na zdolność synchronizowania elementów motorycznych u dzieci w wieku przedszkolnym
- Beata Bonna, Zdolności audiacyjne a umiejętności muzyczne
- Małgorzata Suświłło, Testy E.E. Gordona w badaniach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Materiały metodyczne – Wymiana doświadczeń
- Barbara Pazur, Audiacja wstępna na etapie przedszkola — projekt zajęć muzycznych prowadzonych metodą E.E. Gordona
Dyskusje. Komunikaty
- Ewa A. Zwolińska, Polskie Towarzystwo Edwina E. Gordona
- Mirosława Gawryłkiewicz, Kalendarium polskich spotkań z E. E. Gordonem
Recenzje. Kronika
- Ewa A. Zwolińska, Jak uczyć się muzyki? (E. E. Gordon, "Sekwencje uczenia się w muzyce. Umiejętności, zawartość i motywy. Teoria uczenia się muzyki", Bydgoszcz 1999)
- Mirosława Gawryłkiewicz, Informacja o "Niezbędniku muzycznym nr 1"
- Wojciech Sieradziński, Muzyka w wiedzy o kulturze
Dodatek muzyczny
- Ja jestem (muz.: G.C. White, sł. W. Jankowski)
- Rytmiczanki
- Śpiewanki
Pliki do pobrania:
00 Wstęp | 0.11 MB | |
00 Spis treści | 0.07 MB | |
01 Koncepcja czy teoria Gordona? | 1.23 MB | |
02 Uczenie się języka - uczenie się muzyki | 0.82 MB | |
03 Znaczenie ruchu w teorii i koncepcji E.E. Gordona | 0.89 MB | |
04 Wpływ aktywności rytmicznej... | 0.64 MB | |
05 Zdolności audiacyjne a umiejętności muzyczne | 1.07 MB | |
06 Testy E. E. Gordona w badaniach | 0.83 MB | |
07 Audiacja wstępna na etapie przedszkola... | 1.26 MB | |
08 Polskie Towarzystwo Edwina E. Gordona | 0.11 MB | |
09 Kalendarium polskich spotkań z E.E. Gordonem | 0.10 MB | |
10 Recenzje. Kronika | 0.73 MB | |
11 Dodatek muzyczny | 0.17 MB |